August 8, 2007

The Ambitions of That Baademjoon who wants to be a Hippopotamus

.
۲۰ کار غير زيربنايي و دور از دسترس که قبل از سال ۲۰۲۰ باید انجام بدم ولی نه به این معنا که بعدش بخوام سرم رو بذارم زمین و بمیرم
.
.
۱-به همراه «ف» و «پ» یک چلوکبابی باز کنم
۲-کچل و چاق نشم و اگه کچل شدم موهام رو سیم‌کشی نکنم و از این گوشم به اون یکی برق ندم
...
بيست مورد بود كه هيجده موردش رو يك ساعت بعد از پابليش چيز كردم
...
و حالا بعد از گذشت چندماه كه آب‌ها از آسياب افتاده، اونايي رو كه حذف كردم بازم اينجا مي‌ذارم كه اگه فردا سر پل صراط پرسيدن: خودسانسوري، بگم: نعوذبالله
.
۳-آمــازونـیــا رو ببینم
۴-یه عالمه «لـــِگـــو» برای یه بچه‌ی فرضی بخرم که خودم بازی کنم
۵-دی.وی.دی اریجینال فیلمای این لیست حدوداً سیصدتایی رو بخرم
۶-یکسال تموم اصلاً کار نکنم یا درس نخونم
۷-یه دستگاه بستنی‌سازی برای خونه‌ی خویشتن بخرم
۸-یاد بگیرم مثه سرخپوستا با تبر مجسمه‌ی چوبی درست کنم
۹-هيچ‌وقت هوا سه روز پشت‌ سر هم ابري نباشه
۱۰-به همون خوبی مادرم قرمه‌سبزی درست کنم
۱۱-دروازه‌بان رو موقع زدن پنالتی فریب بدم
۱۲-توی بازی اسنود رکورد بالای ۵۰۰۰۰ بزنم
۱۳-کتاب «اولــیــس» جیمز جویس رو که سالها می‌رفتیم و آقای انتشارات نیلوفر می‌گفت دو هفته دیگه سربزنید و انگلیسی‌ش غیرقابل‌خوندنه، به فارسی بخونم
۱۴-حداقل یه بار موهای سرم رو با تیغ بزنم و کله‌م رو جوری چرب کنم که حسابی برق بزنه
۱۵-شرایطی پیش بیاد که توی چشم‌شون نگاه کنم و بعد با خونسردی شلیک کنم
۱۶-با اون دختره توی كارتون «زمزمه‌ی گلاكن» كه شبكه‌ی دو بيست سال پيش نشون می‌داد و خيلی ثكصی بود و موهاش هم نقره‌ای بود، روابط غیرشرعی برقرار كنم
۱۷-خونواده‌ی شمعدونی‌مون رو دوباره دور هم جمع کنم
۱۸-Zellweger احساس خوشبختی بکنه
۱۹-اگه قرار شد بچه داشته باشم اقلکندش هـَـشــنُـه ‌تا باشن
۲۰-[...] (الکیه. چیزی به ذهنم نرسید. فقط خواستم بیست تا بشه)

0 حرف: