May 2, 2007

And God did create Sliding Backdoors

بچه‌ها،
بخاطر اینکه یک مشکلاتی پیش اومده بود که بعضی‌ها نمی‌تونستن از آدرس قبلی وارد صفحه بشن، مجبور شدم آدرس رو عوض کنم. البته آدرس قبلی رو هم هدایت کردم روی این آدرس جدید. لطفاً اگه کسی به اینجا لینک داده آدرس طولانی قبلی رو به آدرس کوتاه جدید که -اون بالا دارین می‌بینین- تغییر بده. اگه هم توی کوچه و خیابون کسی رو دیدین که پشت در مونده، لطفاً بهش اطلاع بدین.
.
.
به زودی با نظریه‌پردازی‌های جدیدی درباره‌ی ازدواج موقت، مخ‌زنی مجازی، روشهای اسپرت کردن پراید و خرید خدمت سربازی می‌آپم (اوغ). در هر حال به وب ناز من سر بزنید.
.
.
.
سنگي سیاه، روی سنگی سفید
سزار وایه‌خو/Cesar Vallejo شاعر پرویی ۱۸۹۲-۱۹۳۸
.
روزی/ که از هم‌اکنون/ به سادگی، به یادش می‌آورم/ در میانه‌ی باد و باران/ در پاریس/ خواهم مرد.
بی‌شک/ من/ پنج‌شنبه‌ای پاییزی/ مثل امروز/ در پاریس/ خواهم مرد/ و این آزار نمی‌دهد مرا.
.
پنچ‌شنبه خواهد بود/ مثل امروز/ که این سطور را ردیف می‌کنم/ و استخوان‌ کتف‌هایم را/ به ابلیس مرگ‌آفرین سپرده‌ام
و من هرگز/ مثل امروز/ سر در سفری ننهاده‌ام/ که در مسیر/ تنها، اینچنین تنها، باشم.
.
سزار وایه‌خو مرده است/ آنها، همه‌ی آنها/ او را زدند/ اگرچه کاری نکرده بود
آنها/ سخت زدندش/ با میله‌‌های سنگین سرب/ آنها سخت زدندش/ با تازیانه‌های وحشی چرم
.
و من شاهدانی دارم:/ پنچ‌شنبه‌ها/ استخوان‌های کتف/ تنهایی/ باران/ و جاده‌ها ...
.

0 حرف: